Projektüberblick

Projektüberblick

Agile Project Management

Beautiful. Easy. Open Source.

  • ORGANIZE
  • SCHEDULE
  • PLAN
  • ANALYZE
 

Modern interface

What you need, the way you like it

ORGANIZE

A simple drag-and-drop view to help you easily group tasks at the right stage.

SCHEDULE

Easily check your team's planning and reschedule to keep within your deadlines.

PLAN

Keep track of deadlines and progress of your projects with a clear overview.

ANALYZE

Keep a good overview of your workload and of the status of individual tasks.

Forecast needs
& resources

Project performance & employees' availability

Schedule your teams across projects taking employees' holidays into account. Plan ahead for upcoming projects with forecasts based on comparable projects and estimate deadlines more accurately. Compare forecasts with real timesheets for increased profitability.

Harness the power of visual information

Flexible project management made easy.

Simplify your processes and enhance employees collaboration.
Break down your project in bite-sized tasks and assign them to your team for improved collaboration.
Create customized stages for each project to simplify your workflow overview and increase overall project efficiency.

Discuss tasks
Share documents

Add quick notes or attach files to any task and stay connected to your team. Forget endless follow-up meetings to keep track of projects. Communicate through the chatter, write in a shared real-time pad, or use live chat - all within a single interface!

 

Conceptualize project scope within an easy-to-read overview

A functional and dynamic graph view for every task

Create graph views to analyze your data utilizing a powerful search tool, filter and grouping functions, and a variety of unique visual interfaces to help you track and maintain your projects from any level.

Fully integrated with other Odoo Apps

Sale

Sales

Turn sales & purchase orders into invoices in one-click and track them through their payment.

eSignature

Automate the signing process of your contracts.

Invoicing

Turn quotes into professional-looking invoices in one click.

Mass Mailing

Send the right message to your leads, opportunities and customers.

Unendlich flexibel, unglaublich einfach zu bedienen.



An Ihre Prozesse anpaßbar

Organisieren Sie Projekte rund um die eigenen Prozesse. Für die Arbeiten an Aufgaben und Probleme nutzen Sie die Kachelansicht, Aufgaben planen Sie mit dem Balken-Diagramm und Fristen überwachen Sie in der Kalenderansicht. Jedes Projekt kann eigene Stufen haben und ermöglicht den Teams, ihre Arbeit zu optimieren.

Kanbandarstellung

Gantt Diagramm


Kalender


Einfach zu bedienen

Organisieren Sie sich so schnell wie Sie denken können. Die einfach zu bedienende Benutzeroberfläche ist schnell erlernt, und jede Aktion wird in Echtzeit an allen Stellen des Programms verarbeitet. 


Zusammenarbeiten

Echtzeit Besprechung mit dem Chatter, Dokumente teilen, E-Mail Integration

Benutzen Sie die Chatter Funktion, um sich mit Ihrem Team und Ihren Kunden auszutauschen und teilen Sie Kommentare und Dokumente zu Aufgaben und Problemen. 


Gemeinsames Bearbeiten von Dokumenten

Die Mächtigkeit von EtherPad, integriert in die Aufgabenverwaltung

Bearbeiten Sie gemeinsam Sitzungsprotokolle direkt in OpenERP. Das integrierte EtherPad erlaubt mehreren Personen gleichzeitig an den gleichen Aufgaben zu arbeiten.

Dies ist sehr effizient für Scrum-Meetings, Sitzungsprotokolle oder komplexe Spezifikationen. Jeder Benutzer hat eine eigene Farbe, und Sie können alle Ideen hinterlegen.


Zu erledigende Arbeiten

Lassen Sie sich benachrichtigen über Ereignisse, die Sie interessieren. Verwenden Sie grün / rot markierte Indikatoren um zu erkennen, was Ihre Aufmerksamkeit erfordert und was erledigt wurde.


Zeiterfassungen, Verträge & Abrechnung

Projekte können mit Kundenverträgen verknüpft werden. Dies erlaubt die Abrechnung von Zeit, Material, Spesen und Stundenzetteln.


Verfolgung von Problemen

Support Dienstleistungen, Hotline, Fehlerdatenbank, usw.

Ermitteln Sie im Projekt die größeren Probleme, um an besseren Lösungen zu arbeiten. Integrieren Sie den Informationsaustausch mit den Kunden und erhalten Sie genaue Berichte über die Effektivität Ihres Teams.